söndag 21 juli 2013

Hemlös

Hallå vänner! Det ser inte allt för ljust ut just nu. Har suttit instängd på rummet ett helt dygn och letat boende. Har skickat iväg trettio meddelanden men bara fått svar från en (som var mitt drömboende och det jag allra helst ville ha) att det redan var taget. Nu tar mitt 24h-internet slut så jag ska försöka duscha och sen ta mig ut på en promenad, får lite panik när jag tänker på all mögelluft jag andats in ett dygn i streck. Är helt yr pga syre- och matbrist. Det bär emot att gå ner i äckelköket och laga äcklig mat så ibland glömmer jag bort att äta. Inge bra alls. En av mina room mates är dessutom sjuk och har legat och hostat HELA natten. Alltså på riktigt, hela. Så förutom att jag vaknade hela tiden blir jag säkert sjuk nu också.

Imorgon börjar skolan på riktigt vilket ska bli spännande, men den här boendestressen förstör verkligen allting. Har bara bokat hostel till måndag kväll och vill verkligen inte behöva förlänga det mer. En natt till möjligtvis, så att jag kan få mitt bankkort men inte längre än så. Jag behöver äta och tvätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar