onsdag 13 november 2013

Jag lever och mår bra

Jag är bara hemskt dålig på att skriva här. Det kan ha att göra med att jag redan ägnar mig så mycket åt skrivande och berättande i olika former i skolan. Samt att jag inte vet vad jag ska säga egentligen. Allt rullar på och är vardag och att skriva om det förflutna känns som att älta.
Vi är i alla fall inne på slutspurten av den här terminen. Allt ska i princip vara klart om en och en halv vecka. Det jag jobbar med är:

- Klippning av dokumentärfilm (digitalt)
- Assisterande klippning av dramafilm (manuell, traditionell klippning, med tejp). Ägnade hela förra helgen åt det.
- Skriva klart manus (tre av våra manus är de som kommer bli film nästa år, precis som vi gjorde efter manus av de innan oss)
- En massa frågegrejer och skrivövningar relaterade till manuset
- Scenanalys, grupparbete
- Uppsats (filmteori)


1 kommentar:

  1. låter så sjukt roligt med manuell klippning! mihihi saknar diiiiiiiiii <3 posss

    SvaraRadera