måndag 24 mars 2014

So excited!

Terminens stora projekt har blivit utsedda, två draman och en dokumentär (sen kommer alla göra egna mindre filmer). Den här gången fick jag bli Production Designer! Regissören vill ha det åt Wes Anderson-hållet vilket passar mig perfekt och är precis vad jag velat göra sen jag kom till skolan, så jag är supertaggad.

Den här veckan kommer jag i princip vara i skolan 10-21 varje dag och ha kameraworkshop men det är värt det.

Imorn har vi möte för ett kortfilmsprojekt utanför skolan. Det har legat i dvala i flera månader så vi nu tar vi antingen tag i eller släpper det. Om det blir av designar jag den med.

Har eventuellt ett annat, ännu större designprojekt på gång också, så det blir till att planera ordentligt för att hinna med allt.

Full fart, det känns toppen att vara igång igen och skapa!

1 kommentar:

  1. Hej mananda! Din gamla tränare här, är hos Electra och hälsar på och då kom vi att tänka på dig:-) Det ser ut som om det går bra och jag hoppas att allt blir så som du önskar dig!
    Ska kontakta mamsen och pappsen inom kort, saknar dom också!
    Må gott och stor Kram, Lotta och Electra såklart!

    SvaraRadera